Suku Primitif Dijumpai Di Pulau Sentinel Utara

Share artikel ini :
  • 39

Dalam dunia pemodenan yang cepat dan pesat, kita sering mengandaikan bahawa tidak ada puak yang terpencil tanpa hubungan luar di Bumi ini. Tetapi orang-orang yang mendiami pulau kecil Sentinel Utara yang merupakan sebahagian daripada kumpulan pulau Andaman di Teluk Bengal adalah bukti kukuh yang masih terdapat satu kehidupan diluar sana


Share artikel ini :
  • 39

Lelaki Gigih Korek Kubur Untuk Curi Tali Kain Kafan Arwah Rakan Kerana Kepercayaan Karut

Share artikel ini :
  • 16

Dalam dunia yang serba moden ini, jarang sekali kita dengar individu mempercayai perkara karut marut yang berkaitan hal mistik. Kalau ada pun, jarang juga kita mendengar kebenaran mengenainya kecuali hal berkaitan saka, santau dan jembalang yang datang mengganggu gara-gara tinggal di rumah yang berhantu. Namun tak sangka pula masih ada


Share artikel ini :
  • 16

Kedai Haiwan Terkenal Dirakam Aniaya Haiwan dan Beri Makanan Dipenuhi Lipas Pada Kucing!

Share artikel ini :
  • 6

Jika ke kedai haiwan peliharaan, kita mengharapkan kucing yang dipelihara berada dalam keadaan yang sihat, dijaga dengan elok dan diberi makanan yang berkualiti. Pun begitu, lain pula kisahnya dengan sebuah kedai haiwan peliharaan ini yang dikatakan memberi layanan tidak sepatutnya kepada kucing-kucing di premisnya. Awal minggu lalu, seorang pengguna Facebook


Share artikel ini :
  • 6

(VIDEO) Seorang Wanita Tahan Pintu Dan Halang Tren Untuk Bergerak Kerana Menunggu Suami Yang Lambat.

Share artikel ini :
  • 9

Kenderaan awam merupakan antara kenderaan yang selalu digunakan terutamanya ketika waktu puncak. Antara kenderaan awam yang sering digunakan ialah kereta api kerana lebih pantas dan selamat berbanding kenderaan yang lain. Menurut WORLD OF BUZZ, kecoh di media sosial selepas seorang wanita di China dengan beraninya menghalang keretapi dari bergerak semata-mata


Share artikel ini :
  • 9

6 Pengalaman Seram Yang Sukar Dilupakan Rakyat Malaysia

Share artikel ini :
  • 4

Korang pernah tak terfikir kenapa sesetengah orang suka tengok filem seram? Kadang-kadang tu mintak tolong member temankan sebab takut, tapi nak jugak tengok! Apa yang menariknya, filem seram adalah jenis filem yang biasanya tak perlukan banyak bajet pun, tapi confirm untung! Antara filem seram yang paling berjaya adalah Insidious arahan James Wan, pengarah kelahiran Malaysia. Punyalah untung filem


Share artikel ini :
  • 4

7 Tips Selepas Berpisah Dengan Temanmu

Share artikel ini :
  • 13

Pernahkah korang bercinta? Jika pernah, adakah korang dengan si dia masih kekal? Jika ” TIDAK “, anda dialu-alukan untuk membacanya. Nasihat saya di sini, jika anda pernah putus cinta atau berpisah, diharapkan banyak bersabar kerana mungkin itu sekadar ujian daripada Tuhan atau ada yang lebih bagus lagi menanti anda. Jodoh itu ada dimana-mana,


Share artikel ini :
  • 13

5 Fakta menarik mengenai Hutan Aokigahara,Jepun..LOKASI BUNUH DIRI POPULAR DI JEPUN.

Share artikel ini :
  • 11

  Hutan Aokigahara memang ada di kehidupan nyata. Hutan ini terletak di Gunung Fuji, kurang dari 100 kilometer dari sebelah barat Tokyo. Hutan yang nampaknya terlihat indah ini ternyata adalah hutan yang menjadi tempat favorit untuk melakukan bunuh diri. Berikut adalah fakta-fakta menarik mengenai Hutan Aokigahara: 1. Ada dua gua


Share artikel ini :
  • 11

Gaji Pemetik Buah Di Australia Tinggi?? Kenapa Mereka Tak Nak Pulang Ke Tanah Air..”Tinggi Sangat Ke Gaji Sampai Tak Nak Balik”…

Share artikel ini :
  • 12

Kita selalu dengar orang mengeluh pasal kerja kat Malaysia ni gaji asyik tak cukup, nak-nak pula dengan semua harga barang yang meningkat naik. Jadinya, ramai la yang nak kerja oversea macam Australia atau UK. Kerja cikai-cikai kat sana pun gaji lagi tinggi kot daripada gaji orang kerja pejabat kat Malaysia.


Share artikel ini :
  • 12

‘Berhenti Kecam Farid Kamil, Tunggu Dia Keluar Dan Beri Keterangan’ – Sofi Jikan

Share artikel ini :
  • 11

Pelakon, Sofi Jikan menggesa orang ramai berhenti mengecam dan memberi tekanan kepada pelakon dan pengarah, Farid Kamil berhubung kes penahanannya semalam. Sofi, 48, berkata, Farid Kamil sedang mengalami tekanan perasaan dan berhadapan dengan pelbagai masalah peribadi dan kerja sehingga bertindak di luar kawalan. “Dia seorang yang baik dan saya adalah


Share artikel ini :
  • 11
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
Inline
Inline