6 Pengalaman Seram Yang Sukar Dilupakan Rakyat Malaysia

Share artikel ini :
  • 4

Korang pernah tak terfikir kenapa sesetengah orang suka tengok filem seram? Kadang-kadang tu mintak tolong member temankan sebab takut, tapi nak jugak tengok! Apa yang menariknya, filem seram adalah jenis filem yang biasanya tak perlukan banyak bajet pun, tapi confirm untung! Antara filem seram yang paling berjaya adalah Insidious arahan James Wan, pengarah kelahiran Malaysia. Punyalah untung filem


Share artikel ini :
  • 4

7 Tips Selepas Berpisah Dengan Temanmu

Share artikel ini :
  • 13

Pernahkah korang bercinta? Jika pernah, adakah korang dengan si dia masih kekal? Jika ” TIDAK “, anda dialu-alukan untuk membacanya. Nasihat saya di sini, jika anda pernah putus cinta atau berpisah, diharapkan banyak bersabar kerana mungkin itu sekadar ujian daripada Tuhan atau ada yang lebih bagus lagi menanti anda. Jodoh itu ada dimana-mana,


Share artikel ini :
  • 13

5 Fakta menarik mengenai Hutan Aokigahara,Jepun..LOKASI BUNUH DIRI POPULAR DI JEPUN.

Share artikel ini :
  • 11

  Hutan Aokigahara memang ada di kehidupan nyata. Hutan ini terletak di Gunung Fuji, kurang dari 100 kilometer dari sebelah barat Tokyo. Hutan yang nampaknya terlihat indah ini ternyata adalah hutan yang menjadi tempat favorit untuk melakukan bunuh diri. Berikut adalah fakta-fakta menarik mengenai Hutan Aokigahara: 1. Ada dua gua


Share artikel ini :
  • 11

Gaji Pemetik Buah Di Australia Tinggi?? Kenapa Mereka Tak Nak Pulang Ke Tanah Air..”Tinggi Sangat Ke Gaji Sampai Tak Nak Balik”…

Share artikel ini :
  • 12

Kita selalu dengar orang mengeluh pasal kerja kat Malaysia ni gaji asyik tak cukup, nak-nak pula dengan semua harga barang yang meningkat naik. Jadinya, ramai la yang nak kerja oversea macam Australia atau UK. Kerja cikai-cikai kat sana pun gaji lagi tinggi kot daripada gaji orang kerja pejabat kat Malaysia.


Share artikel ini :
  • 12

‘Berhenti Kecam Farid Kamil, Tunggu Dia Keluar Dan Beri Keterangan’ – Sofi Jikan

Share artikel ini :
  • 11

Pelakon, Sofi Jikan menggesa orang ramai berhenti mengecam dan memberi tekanan kepada pelakon dan pengarah, Farid Kamil berhubung kes penahanannya semalam. Sofi, 48, berkata, Farid Kamil sedang mengalami tekanan perasaan dan berhadapan dengan pelbagai masalah peribadi dan kerja sehingga bertindak di luar kawalan. “Dia seorang yang baik dan saya adalah


Share artikel ini :
  • 11
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
Inline
Inline