Koleksi Gambar Sejarah Rare Yang Tiada Dalam Buku Teks.

Share artikel ini :
  •  

Bagi sesetengah orang, sejarah hanyalah subjek membosankan yang mereka hanya perlu belajar di sekolah, dengan puluhan tarikh dan teori semata-mata. Kepala Paip ingin mengubah persepsi ini dan menunjukkan gambar bersejarah yang akan lebih daripada kata-kata yang dapat diungkapkan. Enjoy! 1. John F. Kennedy Jr. dalam kapal presiden, 1963. 2. Freddie


Share artikel ini :
  •  

Koleksi Gambar Pencakar Langit Yang Menjadi Mercu Tanda

Share artikel ini :
  • 124

Kerana kejayaan kejuruteraan moden yang mengagumkan, kami nampak bangunan pencakar langit yang mengejutkan dengan jelas menjadi kenyataan.. Dengan setiap pembinaan yang baru selesai, satu reka bentuk canggih yang lebih baru sedang dibuat, yang sebaliknya tidak dapat dibayangkan. Kepala Paip membawa anda kompilasi keajaiban luar biasa ini dari seluruh dunia: Enjoy!


Share artikel ini :
  • 124

40 Tempat Terbaik Wajib Lawati Sekali Seumur Hidup

Share artikel ini :
  • 605

Kajian menunjukkan bahawa 56% warga Amerika menyesal tidak kerap melakukan pengembaraan. Perjalanan ke negara lain adalah keseronokan terbesar. Kadang-kadang ia lebih hebat daripada pergi membeli-belah dan bekerja di luar. Tempat baru boleh mengubah gaya hidup anda, memberi inspirasi untuk idea-idea baru, dan membantu anda berjumpa dengan kawan-kawan baru. Kami di


Share artikel ini :
  • 605

Tahukah Anda Apa Perbezaan Di antara Bahasa “English British Dan “English Amerika”?

Share artikel ini :
  • 135

Tidak dapat dinafikan bahawa Bahasa Inggris merupakan bahasa internasional yang banyak digunakan di seluruh dunia malah Bahasa Inggris, sudah lama menjadi salah satu bahasa yang wajib harus dipelajari di sekolah di serta dunia. Kemampuan dalam berbahasa Inggris dari segi lisan dan pertuturan juga sudah menjadi syarat khusus dan harus untuk


Share artikel ini :
  • 135

Pemuda bersyukur kerana berjaya ‘mendapatkan kembali penglihatan’ setelah membuat pembedahan lasik

Share artikel ini :
  • 214

Deria penglihatan merupakan antara satu kurniaan Tuhan yang perlu kita jaga sebaiknya. Bagi mereka yang mengalami masalah rabun, pasti anda faham betapa terganggunya kehidupan seharian apabila rabun – terpaksa memakai kaca mata ke mana sahaja. Dan mungkin anda semua sedia maklum akan rawatan pembedahan lasik khas untuk mereka yang rabun.


Share artikel ini :
  • 214

Tak Perlu Tunggu Pencen! Rupanya Ada 17 Jenis Pengeluaran KWSP Yang Ramai Orang Tak Tahu

Share artikel ini :
  • 5.4K

Masih ramai yang tdak peka dan tidak tahu wang KWSP bukan masa nak pencen je boleh keluarkan. Jom kita tengok jenis-jenis pengeluaran KWSP dan cara-cara untuk membuat pengeluaran tersebut. #1. Pengeluaran Umur 50 Tahun Ada 2 jenis pengeluaran: Pengeluaran Penuh Akaun 2 Pengeluaran Sebahagian Akaun 2 Cara-caranya: Bawa MyKad bagi


Share artikel ini :
  • 5.4K

Wajah Sekarang Pelakon Kegemaran Waktu Kita Kecil Dulu.

Share artikel ini :
  • 2.9K

Filem yang terpahat dari zaman kanak-kanak kita menduduki tempat yang sangat istimewa di hati kita. Kita telah melihat mereka beratus-ratus kali dan setiap masa akan mencintai mereka. Bertahun-tahun telah berlalu sejak itu -pelakon kanak-kanak telah menjadi dewasa, dan orang dewasa telah menjadi lebih tua, tetapi imej mereka tetap dalam hati


Share artikel ini :
  • 2.9K

“Sayangi mak dan isteri kita” – Doktor Ini Jelaskan 4 Jenis Koyakan Pada Faraj Semasa Bersalin, No 3 dan 4 Koyakan Paling Teruk!

Share artikel ini :
  • 45

Bagi seseorang bergelar ibu, bukan mudah untuk mereka melalui dugaan semasa hamil dan melahirkan bayi. Sebab tulah kalau anak-anak berbuat jahat pada ibunya, korang akan dianggap anak yang derhaka. Mak korang bersambung nyawa tau nak lahirkan korang ke dunia ni. Nak tahu apa yang memeritkan semasa seorang ibu melahirkan seorang


Share artikel ini :
  • 45

Pencinta Kucing Tolong JANGAN bagi Panadol Kat Kucing Korang! Ini Yang Berlaku Kalau Kucing Makan Panadol…

Share artikel ini :
  • 132

Pencinta kucing atau mereka yang membela kucing di rumah pasti rasa resah kan kalau si comel kesayangan korang tiba-tiba sakit atau demam. Disebabkan itu, adakalanya korang terpaksa berlagak seperti doktor haiwan atau vet dengan beri kucing makan panadol. Yelah kan, manusia kalau makan panadol elok je sihat lepas tu.  Kalau


Share artikel ini :
  • 132

Kisah Tragis Kembar Lima Dionne Yang Dijadikan Alat Mengaut Keuntungan

Share artikel ini :
  • 478

Kelahiran anak kembar adalah sesuatu yang jarang berlaku sebelum ini. Namun, rawatan kesuburan dalam perubatan moden telah menyebabkan peningkatan bilangan kelahiran anak kembar yang ketara seperti sebelumnya. Mengikut data statistik yang dikeluarkan pada tahun 2015, purata kelahiran kembar di setiap negara adalah sebanyak 34 daripada 1000 kelahiran. Amerika Syarikat menunjukkan


Share artikel ini :
  • 478
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
Inline
Inline